KLEPÁNÍ
Autor: TOMÁŠ (IP zapsáno)
Datum: 22.03.2008 10:35 MÁM NOVOU ASTRU 1,4 16V. OD ZAČÁTKU SE UVNITŘ VOZU OZÝVÁ KLEPAVÝ ZVUK ZPRAVA JAKO BY ZPOZA PŘIHRÁDKY SPOLUJEZDCE. KDYŽ OTEVŘU KAPOTU MOTORU, TAK SE KLEPÁNÍ OZÝVÁ SLABĚJI A VYCHÁZÍ Z NASÁVACÍHO OTVORU VĚTRACÍHO VZDUCHU. KLEPE TO I PŘI VYPNUTÉM VENTILÁTORU A KLIMATIZACI. KLEPÁNÍ PRAVDĚPODOBNĚ BUDE SOUVISET S TOPENÍM, NEBO KLIMATIZACÍ, NEVÍM. NEVÍ NĚKDO, CO BY TO MOHLO BÝT?
DÍK, TOM Re: KLEPÁNÍ
Autor: Brouček (IP zapsáno)
Datum: 22.03.2008 11:54 Pokud jí máš novou, tak proč to řešíš tímto způsobem,proč nezajedeš do servisu na reklamačku??
určitě bude jen něco povoleného kolem palubky,chce to pořádně prolést. Zdraví Brouček Vectra A sedan C25XE modrá metalíza - minulost Vectra C sedan Z18XE zelená metalíza - součastnost Re: KLEPÁNÍ
Autor: lojzinac (IP zapsáno)
Datum: 22.03.2008 16:42 Broučku, jestli nemyslí, že má nově koupenou starou Astru Opel Astra F, 1,7 TD, X 17 TDL, r.v. 1997, sedan Re: KLEPÁNÍ
Autor: Majkl (IP zapsáno)
Datum: 27.03.2014 14:01 Ahoj, mám stejný problém u astry G 16,16v, vůbec si s tím nevím rady Re: KLEPÁNÍ
Autor: Majkl (IP zapsáno)
Datum: 27.03.2014 14:09 Máte s tím někdo prosím zkušenost. Dělá to i při vyplém fukaru, pokud je regulátor teploty na doraz na studeno, tak to nedělá, ale jak s tím malinko pootočím na teplej vzduch začne tam něco klepat. Je to na začátku tunelu hned za přepážkou od motoru, je tam špatný přístup a vůbec nevím o co se jedná.
Děkuji moc za radu Re: KLEPÁNÍ
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 27.03.2014 19:54 Je to servomomotorek. Věčná závada Astry G. Jestli se dobře pamatuju, zavírá tam nějaký ventil přívodu teplé vody. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: KLEPÁNÍ
Autor: Majkl (IP zapsáno)
Datum: 28.03.2014 06:02 A můžeš mi někdo poradit co s tím? Díky Re: KLEPÁNÍ
Autor: Luboš X17DTL (IP zapsáno)
Datum: 28.03.2014 06:33 Samozřejmě. Musíš se ohnout a nesedět u klávesni-ce:-(
U přední stěny, rozdělující motorový prostor na straně kabiny nad tunelem, vedou dvě hadice do topení. Na přechodu mezi hadicemi a radiátorem je mezikus, takzvané háčko které má na sobě servoventil, který při uzavřeném topení uzavře okruh do radiátoru. To je u některých verzí (ale ne u všech). Takže nastavíš polohu na topení na maximum, zkontroluješ, jestli auto topí a odpojíš konektor na něm. 1) Budeš mít sice v autě v létě tepleji, ale to můžeš kompenzovat klimatizací (NEBUDE TĚ TO STÁT ANI KORUNU) 2) Vyměníš ho za originál, třeba z vraku či nový (bude tě to stát peníze, ale možná to bude fungovat, vystavuješ se ale riziku, že ti začne spoj téct i když použiješ nové O-kroužky a je to hnusná práce se zkrouceným tělem a funícím nasraným opravářem) ________________________________________ Raději pomalu autem, než rychle sanitkou Opel Astra F Caravan X17DTL=> Opel Astra G Caravan Y17DT=> ??? Luboš X17DTL Re: KLEPÁNÍ
Autor: Majkl (IP zapsáno)
Datum: 28.03.2014 12:49 Zkusim možnost č.1) Moc děkuji za radu! :-) |