www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Jdi na stránku: Předchozí1234Následující
Aktuální stránka: 2 z 4
Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 07.10.2012 10:20

Ahoj draci,Astra sedan 1.7 TD isuzu žhavení mě ničí.Co jsem udělal ventily,tak starty jsou na drc,ale i v létě to dožhavuje dost dlouho asi 10 min jízdy.Cucá to baterku a pak přijdu k autu a je vymlácená,Nejdříve jsem to přikládal k tomu,že baterka je na odchodu,zakoupil jsem novou a po 3 měsících léta byla vybitá.Jezdím po městě a občas 10-20 Km tak se nedobije tolik.Kamarád má stejný auto i se stejným motorem a co sem měřil,jemu to hned dobíjí do baterky,vůbec nedožhavuje,teda aspon v létě.Je něco špatně? Můžu dožhavování nějak odstranit? co se stane když čidlo od termostatu odpojím a kontakt pošlu přímo na kostru? Potřebuju docílit toho,aby to nedožhavovalo,jen žhavilo na startygrinning smileyíky za rady.Jenda

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 08.10.2012 05:30

co výměna čidla ?

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 08.10.2012 08:53

Isuzu běžně dožhavuje do 60°C vody. Proto na něm tak často klekne alternátor. Plus teda, že do něj jde zpředu všechen bordel. Musí to dobíjet i během žhavení.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 08.10.2012 09:41

Vendys: a tuto informaci máš odkud ?

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 08.10.2012 10:25

Je pravda,že 2 měsíce po zakoupení astry sem měnil altík,byl uvnitř seškvařenej na prach.Čidlo sem neměnil,spíš bych to předělal že by to žhavilo jen na start.Otázka je,jestli by stačilo to udělat nějak jednoduše, třeba odpojit jeden z cca 7 kabelů co vedou k řídící jednotce žhavení. ?? Pro hlavní žhavicí relé přeci musí bejt nějakej impulsní kabel z řídicí jednotky, (kterej řekne..... ted budeš dožhavovat.)

Mě by zajímalo kterej to je?

Knihu sice mám,ale na elektr.schéma jsem trochu opačnej talent.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 09.10.2012 10:28

Pokud seš "opačnej talent" nech to někomu kdo elektrice rozumí.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 10.10.2012 13:46

To bych bral,ale můj plat mi to nedovoluje.Já se snad tu elektriku naučím.Co si člověk neudělá sám to nemá.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 07.11.2012 15:35

Zdravím kucí,po hledání na netu jsem našel borce,kterej přišel na drát kterej jsem hledal a vyřešil tak můj problém se žhavením ještě dalších 10 minut po startu.
Pokud máte stejnej problém tak tady je video co jsem našel a potvrzuju,že to funguje.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 07.11.2012 19:14

[www.youtube.com]

málem bych to sem zapoměl dát.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 07.11.2012 19:17

aha,tak že název příspěvku je : Astra F 1.7TD Isuzu - wyłączenie podgrzewania silnika

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: ondra_turda (IP zapsáno)
Datum: 26.01.2014 00:45

Hello Opláci, Astra F ISUZU tds 60 kW nežhaví, ani za mrazu. Kontrolka zhasne hned po otočení klíčkem. Netuší někdo čím začít ať moc nelaboruju? Díííky

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 26.01.2014 08:22

Ahoj,zjisti,jestli ti jde proud do žhaviček,jestli nejni upadlej kabel co vede na lištu ke žhavičkám.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: ondra_turda (IP zapsáno)
Datum: 26.01.2014 13:31

To je vše ok. Někde je zakopanej pes hlouběji...

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 26.01.2014 14:08

Pokud hlouběji,tak na straně spolujezdce u sloupku najdeš relé žhavení.Je možný,že je KO.Kontrolka by měla svítit aspon 4 vteřiny.A co žhavičky? Jak jsou starý? Já třeba bez žhavení nenastartuju vůbec. Jde to natočit?

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Bre@thlless (IP zapsáno)
Datum: 27.01.2014 07:18

Tím to nebude , možná.
Tipnul bych šluslý čidlo teploty.
Na termostatu jsou dvě , jedno je na budíky (jeden drát , konektor faston)
a jedno co mívá 2 dráty a konektor na kabelu , nebo mívá i jeden drát ale vždy má konektor na kabelu. Mrkni tam jestli neni šluslý nebo rozpadlá bužírka na drátech.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 06.12.2014 12:10

Chlapi potřeboval bych poradit Astra 97 1.7tds chytne za studena až tak na čtvrté otočení (pokaždé). Teplý už chytne hned. Začínalo to špatně startovat a tak jsem vyměnil žhavící svíčky, nové NGK. Chytá to ještě hůř. Žhavící napětí 10,5V, jak ho dostanu na 11,6V??? Mám nové jak velké tak malé relé.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 06.12.2014 17:34

A kolik je na akumulatoru? Kdyz napeti merit umis, mer cestou, kde se ten ubytek vyskytuje.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 07.12.2014 19:34

ok, to je dobrý nápad, Zítra vyzkouším. Akumulátor má 11,9V

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 08.12.2014 14:00

Tak dneska jsem to přeměřil. Akumulátor v klidu 12,9V.
Malé relé žhavení: vstupní proud 12,8V, spínací proud 12,6V. Minusový kabel jde k velkému relé. U toho velkého je kostra v pořádku. Výstupní proud z relátka na žhavičky stoupá po zapnutí klíčku od 9,8 do 10,8 a pak relé vypne. Nejspíš chyba relátka??? Zkusím vyměnit do konce týdne a dám vědět

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 08.12.2014 15:07

A kolik je na vstupu do toho velkého relé? A taky někde bude pojistka na žhaviče.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Jdi na stránku: Předchozí1234Následující
Aktuální stránka: 2 z 4


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  ********  ********  **    **  **     ** 
  **   **   **        **    **   **  **   **     ** 
   ** **    **            **      ****    **     ** 
    ***     ******       **        **     **     ** 
   ** **    **          **         **      **   **  
  **   **   **          **         **       ** **   
 **     **  **          **         **        ***    
Powered by Phorum.