Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2015 16:43 Jaka Astra, jaky typ motoru? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: milan kubesa (IP zapsáno)
Datum: 14.09.2015 06:31 Zdravím mám motor Y 1,7dti 55kw Isuzu Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 14.09.2015 20:52 Astra G, motor Y17DT? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: kubesa milan (IP zapsáno)
Datum: 15.09.2015 09:54 ZDRAVÍM
Myslel jsem,že 55KW motory se dávaly jen do Geček,proto jsem to nepsal. astra g r.v.2002 motor Y 1,7DTI 55KW 16VENTIL. Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: kubesa milan (IP zapsáno)
Datum: 15.09.2015 15:51 PROBLÉM VYŘEŠEN.
po 2 měsících odešla žhavicí svíčka bosch,to je asi všeobecná záváda žhavení. Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 25.10.2015 13:17 Ahoj, potřeboval bych radu. Astra F 1.7TDs Isuzu, ráno když jsou 2 stupně tak auto chytne třeba až na 10té otočení a to musím mezitím pětkrát žhavit, ujedu třeba jen 2km, chcípnu a nastartuju znova, chytne okamžitě. Nové žhavící svíčky, proud do žhavení je ok. Nechytá jen studený. Kde by mohl být problém? žhavení jsem prošel kompletně a funguje. Možná horší vstřikovače, stírací kroužky nebo těsnění pod hlavou? Někdo už tu psal že dělal ventily a pak chytalo?? Prosím o radu. Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 28.10.2015 18:12 A vážně na to má vliv okolní teplota? Nepadá nafta? Jak starý je filtr nafty? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 29.10.2015 19:42 Teplota na to má vliv, když je teď 12°C tak chytne na třetí až čtvrté otočení po prvním nažhavení. Jak byly 2°C tak se mu ale vůbec nechtělo, bojím se že až pujde teplota pod nulu tak už nenastartuju vůbec.
S tím padáním nafty nevím, dnes jsem stál přes noc doma asi 8 hodin a ráno čtvrté otočení, pak jsem stál 14 hodin ve městě a pak chytlo na první otočení. Filtr má najeto 20 tisíc a už mám nový, takže ho vyměním. Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 21.11.2015 16:32 Problém vyřešen výměnou motoru. |