www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Jdi na stránku: Předchozí1234Následující
Aktuální stránka: 3 z 4
Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 08.12.2014 16:54

Do velkého relé 11,7V - proud z klíčku.
Spíš bych viděl problém v tom malém relé, jestli je normální že jím projde jen takhle málo?

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 08.12.2014 17:22

Ten silný přívod do velkého relé. Tu ovládací kostru z malého relé bych neřešil.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 08.12.2014 17:48

Do velkého relé je jeden silnější, ten je ale hnědý - kostra, jiný silný tam nemám, dva slabší černé, to mám jako přívod

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2014 08:57

Jak tak tady: [opelastra.cz] koukam, at mas kteroukoli verzi je privod cerveny, prurez 6 a je napajeny stale, i bez klicku.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 09.12.2014 16:20

je to zvláštní, ale na autě takovej není. Přívod mám dvěma červenočernýma který vedou dva do jednoho pinu. A to je přívod od klíčku. No každopádně takhle s tím jezdím rok a půl a bez problému a začalo to blbnout po tom co jsem vyměnil žhavičky, asi před měsícem jsem dával nové relé žhavení, protože staré odešlo úplně. Nejspíš blbne to nové.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 10.12.2014 20:04

I kdyby to někdo předělával, je kravina, aby silový přívod do toho relé žhaviček byl ještě spínaný přes klíček. Pořádně koukni, jak to tam vlastně je.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 15.12.2014 19:41

Tak jsem zjistil že občas blbne velké relé (podle voltmetru v autě, někdy nedožhavovalo a někdy ani nepředžhavovalo). tak jsem ho vyměnil, zároveň jsem natočil vstřiky přesně tak jak mají být. Jeden byl o 180°a druhý asi o 90°. Teď to chytá, tak jsem zvědavej až pujdou teploty pod nulu. Jinak proud do žhaviček je stále 10,5V

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 05.01.2015 08:18

Tak po výměně startéru a překontrolování snad úplně všeho, zkusím asi vyměnit ty napájecí kabely od baterky k relátku a od relé ke žhavičkám. Myslíte že v tom by mohl být zakopanej pes? Když měřim proud na kabelu, tak úbytek od baterky k relé je asi okolo 0,2V, něco málo ubyde na relátku a asi 0,3V mi ubyde na kabelu ke žhavičkám, je to normální? Ke žhavičkám mi pak dojde asi 10,5V, zatímco na baterce je v tu chvíli 11,9V

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 05.01.2015 12:17

Tak já mám voltmetr v autě a když zažhavím,tak mám na budíku s displejem 10,5.
Jinak žhavičky mám asi 3 roky starý. Myslím si,že pokud ti to začlo chytat po těch kontrolách co jsi provedl,tak bych se do toho víc nevrtal.
Každej má nějaké mouchy,třeba já měním altík každé 2 roky,těsně po záruce.Už mám 3x.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Benda (IP zapsáno)
Datum: 05.01.2015 15:04

Kde máš připojenej ten voltmetr? já ho mám na proudu od klíčku a ukazuje mi při žhavení 11,5v

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 05.01.2015 15:32

Já ho mám napíchlej od radia.Vím,není to zrovna nejlepší,ale pro moje odcházejicí alternátory je to dostačujucí.Já už vím co přesně se stane když jde altík do kopru.(příznaky) Naposledy sem málem vyhořel i s celou palubkou.Ty relátka u sloupku v pravo jsou docela zrádný.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: vlastimilsedina (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2015 13:57

dobry den.mám opel astra 1.7 td motor isuzu.žhavi ale po startu nedobiji začne dobijet až cca po 5minutach nevite někdo čim to je.diky ya odpověd

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2015 17:15

zdravím,kontrolka by měla zhasnout hned po startu.Mě kontrolka zhasne hned,ale na voltmetru co mám v autě vidím,že dokud jde žhavení po startu,tak tam je kolem 10,5 voltu dokud se nerozepne žhavicí relé.Pak se hned vyšplhá na 14,2 V.
Než jsem udělal určité změny,tak v zimě i v létě mi dožhavovalo žhavení.A to třeba i 15-20 min. jízdy.Co kontrolka zhasne? Většinou každej diesel má dožhavování a po tu dobu co jdou žhavičky to žere dost proudu.Přiznám se že já sem dožhavování odpojil a žhavím jen na start i v mrazech.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: vlastimilsedina (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2015 18:37

kontrolka zhasne asi po 5 vteřinach .relé sepne až po 5nim

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 06.01.2015 19:22

To je nějaký divný,a co jsi s tím prováděl? Snad bych zkusil vyměnit relátko na kontrolku dobíjení.Je u sloupku spolujezdce pod kastlíkem.Teda jestli se bavíme o astře F.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: vlastimilsedina (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2015 10:39

rele je vyměněne čidlo na teplotu vody take,ale měnily my alternátor,jak silny tam má byt.když je to zahřaté tak to dobiji hned

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2015 12:47

řekl bych,že je to blbě zapojený.Já mám 70A altík.Říkáš když je to ohřáté,že to hned dobíjí. A když je studenej,tak dobíjí po 5 min. To mi připadá jako když je to přehozené s čidlem na teplotu motoru.

Teplota motoru určuje,jak dlouho má žhavení dožhavovat a tím pádem to bere do té doby dost proudu.

Měřil si jak dlouho po startu ti jde proud na žhavičky? Aby jsme nehledali poruchu tam kde není.

Protože pokud je motor teplej,tak nedožhavuje,jen se sepne žhavicí relé na start.A proto by ti ihned po startu zhasla kontrolka na dobíjení.

Neklouže ti jen řemen na altíku? Při odběru velkého proudu má altík dost odpor a řemen to nemusí přenést.(většinou studený starty-dožhavování)

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: vlastimilsedina (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2015 12:56

prud na žhavičky jde celou dobu než cvakne relé,mysliš špatně zapojeni altik nebo čidlo,klinak je v pohode

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: Jenda (IP zapsáno)
Datum: 07.01.2015 13:16

podle toho co píšeš,tak mi to připadá jako špatně zapojenej altík.Ta kontrolka na dobíjení má shasnout hned a tobě shasne až po 5 min,což vypadá jako když je dobíjení napíchlé na teplotu motoru.

Ono je to trochu komplikované.Co já mám poznatky,tak motor dokud nedosáhne určité teploty,tak dožhavuje žhavení a tu teplotu tohoto momentu určuje čidlo které se nachází u termostatu (jsou tam dvě,jedno na palubku- teplota motoru a druhé na tohle dožhavování.

Druhej poznatek můj je,že kontrolka dobíjení je přes malinké relátko ve sloupku spolujezdce.(to mě většinou shoří jak mile mi odchází altík,neunese přebíjení cca 16v)

A já si myslím,že tvuj problém může bejt bud že dobíjení máš nějakým způsobem napíchlé na to čidlo teploty vody a tím pádem ti kontrolka dobíjení zhasne až po té co se ti ohřeje motor,nebo je v háji to malé relé,co spíná dobíjení a zhasíná kontrolku dobíjení.

Zkusil bych ač je to né přímé řešení udělat to co jsem udělal u sebe,to znamená odpojit dožhavování.Je to tenkej modrej (možná modrej s bílím pruhem) kabel co vede do žhavicího relé.

Re: vše o ŽHAVENÍ na 1,7 TD ISUZU
Autor: milan kubesa (IP zapsáno)
Datum: 13.09.2015 07:32

Dobrý den pánové
Mám astru 1,7dti isuzu a problém se žhavením je po nastartování mi kontrolka servis zhasne,aby se po 2 sekundách znovu rosvítila no a po ujetí asi 1Km zastavím vypnu klíček počkám 10sekund nažhavím(počkám až vše na palubovce zhasne a servis se už nerozsvítí.Na diagnostice to napsalo všeobecná závada žhavení a žádný chybný kod.
Děkuji za informace i pomoc.

Jdi na stránku: Předchozí1234Následující
Aktuální stránka: 3 z 4


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **   *******   **    **  ********  **      ** 
 ***   **  **     **  ***   **  **    **  **  **  ** 
 ****  **  **     **  ****  **      **    **  **  ** 
 ** ** **   ********  ** ** **     **     **  **  ** 
 **  ****         **  **  ****    **      **  **  ** 
 **   ***  **     **  **   ***    **      **  **  ** 
 **    **   *******   **    **    **       ***  ***  
Powered by Phorum.