Aktuální stránka: 1 z 4
Digitální přístrojovka
Autor: Soson (IP zapsáno)
Datum: 22.01.2009 23:21 Nevíte náhodou někdo jestli by mi pasovala do ASTRY F 1.7Td Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Soson (22.01.2009 23:22) Přílohy: 2199301_1.jpg (9.1KB) Re: Digitální přístrojovka
Autor: MartinTomáš (IP zapsáno)
Datum: 22.01.2009 23:58 No všechno jde když se chce a je šikovný člověk! Jen ten otáčkoměr je problém páč nafťáky mají ot. do 6tis!
Pro tvou inspiraci: [www.kadett.cz] probém bych viděl jen v tom aby ti ukazovala správně hodnoty rychlosti a otáčky Hele ale z čeho je ta digi přístrojovka? typ auta a jeho motoru Opel Astra Caravan F X17DTL r.v. 95 Re: Digitální přístrojovka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 23.01.2009 00:20 Pasovat fyzicky by mohla leda z Vectry A 2000. Elektricky už to bude mnohem horší a rozhodně ti nepůjde otáčkoměr. Ta na tvojí fotce je předpokládám z Nějaké Omegy A, nebo Senátora. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Digitální přístrojovka
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 29.01.2009 17:19 Dětlal už někdo zástavbu digi přístrojovky z Kadetta GSi do Astry ? Re: Digitální přístrojovka
Autor: Papez (IP zapsáno)
Datum: 07.02.2009 22:46 nazdarek lidi delali ste prosim nekdo digi do astry?x16sz
Moc by my pomohlo aby mi nekdo poradil s par vecma dnes sem je namontoval a sou fakt super ale par muchy bych vychytal rad Re: Digitální přístrojovka
Autor: Rom@n (IP zapsáno)
Datum: 08.02.2009 08:26 Papez napsal(a):
------------------------------------------------------- > nazdarek lidi delali ste prosim nekdo digi do > astry?x16sz > Moc by my pomohlo aby mi nekdo poradil s par vecma > dnes sem je namontoval a sou fakt super ale par > muchy bych vychytal rad Chtělo by to popsat ty mouchy, co Ti to dělá nedělá,jestli jsi upravoval zapojení,atd. Re: Digitální přístrojovka
Autor: Papez (IP zapsáno)
Datum: 08.02.2009 09:14 cau Romčo de o to ze neni zapojene vsecko a par vecem nerozumim podle navodu zapojeni veci mi tam proste par veci nesedí
[www.kadett.cz] konektor x8 1 alternator duvod proc je zapojenej nechapu funguje to i bez toho 3 skousel sem ho zapojit ale blbne mi take sem ho vynechal 4 nebyl problem 5 nebyl problem 7 nebyl problem 9,10,11, samo nebyl problem 12 je problem nevym kde ten drat vzit 15 nebyl problem 16 byl problem nasel sem kabel kam slo +12 při rosvícení svetel tuším ze byl cernosedej ale po zapojení když sem rosvítil tak přístrojovka zhasla tak sem ho odpojil a dal neřešil 17 nebyl problem x16sz 21 nebyl problém 22 nenapojoval nebyl sem si jistej jestli je to ta kontrolka co na astre navíc sem delal přístrojovku tak ze ma astracky kontrolky takze byla zapojena i zadní folie tak kontrolka funguje Konektor x9 sem vubec nezapojoval upravil sem přístrojovku tak ze zustaly astracky kontrolky + kadetacky digi tak nebyl duvod problem je v tedy tady 1 nevim jestly je duležity 3 rad bych sprovoznil 12 rad bych sprovoznil 16 nevím jestly je dulezity 22 nevim jestli je dulezity vsecko na digi funguje až na ten tlak oleje Re: Digitální přístrojovka
Autor: polak64 (IP zapsáno)
Datum: 08.02.2009 10:13 čus ,dyt to tam je pěkně rozepsaný na [www.kadett.cz]
1. to je buzení na alternátor (kontrolka dobijení) z puvodní patice tuším bilo modrej drát 3. zkuz ten potenciometr pročistit a pokud jsi ho odpojil tak to má ssouvislost s 16. že ti při rozsvícení světel lcd zhaslo 12. to musíš z nějakýho motoru který melo lcd sebrat čídlo takovej váleček na olejovým cěrpadle má 2 vývody 22.to taky zapoj nebo bude na tebe svitit mazáni z lcd Re: Digitální přístrojovka
Autor: papez (IP zapsáno)
Datum: 08.02.2009 10:53 ahoj polak [www.kadett.cz]
to je ale kadet ja to davam do astry tam sou dva konektory jeden 1 X9 a jeden X17 takze chapes ze draty budou uplne jinak nez na kadetu jinak co se tyka 1 tak dobíjeni nesvíti nechal sem kontrolky z astry 3 potenciometr je v poradku ale je pravda ze sem to nezkousel mit zapojeny i s 16 ale kazdej zvlast tak to zkusim a to mazani to samy co 1 original kontrolky z astry takze mazani mi neukazuje pouze tlak ten je jakoby na maximu Re: Digitální přístrojovka
Autor: Baarny (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 14:21 Kluci mam Astru GSI 93 a koupil jsem digi palubku z Vectry 2000 a ted netusim jak to tam zapojit. Nemate nekdo zkusenost??? Re: Digitální přístrojovka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 14:57 Samotná přístrojovka je trochu málo. Musíš mít ještě i zásuvky do ní, ten správný snímač rychlosti na převodovku a to správné čidlo tlaku mazání. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Digitální přístrojovka
Autor: Baarny (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 18:07 jo to mam vse ale kam co zapojit je problem. Konektory pasuji ale jsou jinak osazene a jsou tam dva navic a ty mam k tomu Re: Digitální přístrojovka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2009 20:55 V příloze máš schema, kde je zapojení ručičkové přístrojovky i digitální. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Přílohy: Pristroje.jpg (280.7KB) Re: Digitální přístrojovka
Autor: prometheus.cz (IP zapsáno)
Datum: 16.09.2009 08:09 ahoj,
zapojil jsem si do kadetta 1.4 digitalni poristrojovku. funguje skoro vse az ma potenciometr a blinkry. potenciometr vubec nereguluje podsviceni, pristrojovka stale sviti na max. je pripojeny na 12V a do pristrojovky na X8 - 3, tedy vstup pro regulaci osvetleni. puvodnimu majiteli to takto fungovalo. potenciometr je funkcni, odzkouseno. po odpojeni potenciometru přístrojovka stále svítí. co se blinkru tyce, bude problém asi v elektrice auta, na X17 - 8,9 mám stále 12V at jsou zaple nebo vyple blinkry. pri instalaci digi se mi podarilo spalit pojistku na blinkry, mohlo se spalit jeste neco jineho? popripade co. děkuji. Upraveno 1 krát. Naposledy upravil prometheus.cz (16.09.2009 08:29) Re: Digitální přístrojovka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 16.09.2009 10:17 [www.kadett.cz]
Především bych ten potenciometr nepřipojoval přímo na 12V, ale na 12V přes klíček. A co takhle zapojit i pin16 na X8? Máme? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Digitální přístrojovka
Autor: prometheus.cz (IP zapsáno)
Datum: 16.09.2009 15:53 potak je pripojeny na X17 - 6 na druhej konec na X8 - 3.
X8 - 16 mam pripojeny, snad tedy spravne... ale kdyz ho odpojim tak se to chova stejne... z kabilku mi zbylo za pristrojovkou byl jeden se stejnou buzirkou jako na X8 - 16, tedy predpokladam ze je to on. Re: Digitální přístrojovka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 16.09.2009 16:46 A zkoušečku nějakou vlastníš, abysme s jistotou věděli, jestli na tu X8-16 jde napětí? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Digitální přístrojovka
Autor: prometheus.cz (IP zapsáno)
Datum: 16.09.2009 18:26 tak jsem zkusil ten X8-16 odpojit a hle, regulace fungovala... tak jsem to prestal resit a nechal jsem to tak...
diky za pomoc... Re: Digitální přístrojovka
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 16.09.2009 18:34 Takže si někdo možná udělal svoji vlastní úpravu na tišťáku té přístrojovky. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená
Aktuální stránka: 1 z 4
|