chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 14:48 Ahoj, tak jsem dnes asi přišel na to proč nestartuje auto (Astra F X16Sz - 95). Vždy chytlo, a hned zase chcíplo uchcáním se. Dnes mi diagnostika vyblikala chybu č.25. Tak jsem koukal a u mého vstřikování (multec) je to vysoké napětí na vstřikovacím ventilu. nevíte prosím někdo co nebo jak s tím dělat popř. vyměnit? Nenapadá mě spojitost krom čidla otáček na klice.....???.....
Díky T. Re: chyba č. 25.
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 15:03 Vysoke napeti na vstrikovacim ventilu znamena, ze je nekde preruseny obvod. Tak ze bud konektor primo na nem, nebo v ECU. Za dalsi muze byt prerusene vedeni mezi nim a ECU a v posledni rade muze byt ventil KO, ale s tim sem se jeste nesetkal.
Tak ze merit, merit a merit. Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 16:00 Ventil je ok. mám dva a dělají to oba.
Sakra... to nemám lááád! :-( ok. dík moc..... Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 16:01 Jo hele ale ten ventil benzín dává, a právě že moc.... uchcává seto...?.... Re: chyba č. 25.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 21:39 Nebo je ještě možnost, že to vysoké napětí je na něm kvůli propojení s kiným vodičem někde ve svazku. Stříká z něj benzín už ve chvíli kdy zapneš zapalování a natlakuje čerpadlo? Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 19.03.2011 10:34 Nene, benzín právě stříká až když má, ale strašnou dávku :-( a čerpadlo tlakuje....
Vodiče by taky měli bít v pohodě..... Už vážně nevím. Co to čidlo na klice? Nemůže to být tím? Prý se toto u Opelů často stávalo. A taky řídící jednotka by moha být ko :-/ Re: chyba č. 25.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 07:54 Pokud by šel do vstřikovače správný signál a stejně se to olejvalo, taky může být v háji regulátor tlaku paliva. Koukni, jestli něco jde do zpětného vedení. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:19 Jop, zkusím to hned jak vypadnu z práce. Regulátor tlaku paliva by mel být taky v pohodě, ale juknu na to.
Prosím tě, ten odtok (vratka) je na fotce horní nebo spodní přívod do sací hlavy? A případě že by tam nic nešlo, znamená to co-o? Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:21 srry Přílohy: S3700067.JPG (542.5KB) Re: chyba č. 25.
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:36 Zpatecka je bliz k predku auta. Regulator je vzdy na konci okruhu, tzn. za vstrikem. V tomhle pripade u zpatecky. Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:43 j, rehulátor je pod tím kulatým vehementem co držej čtyři torxi. To chápu a s tím si rady vím, ale nevím si rady co muže být špatně za tím. hadička v řiti, ucpaný aktivní uhlí...nebo,...?.... Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 10:27 To jestli mi propouští palivo do vratky zjistím třeba když odpojím stávajíví vratku, místo toho napojím jinou hadičku a nechám přebytek benzínu téct do nějaké nádobky? Re: chyba č. 25.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 10:36 Ano. Jinak jsem si ještě vzpomněl na můj oblíbený ventil EGR. Pokud zůstane kousnutý v otevřené poloze, některé motory prostě nechytí, nebo zakuckaj a chcípnou. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 11:19 To by to asi napsalo chybu EGR ventilu. Já se musím držet toho že se to uchcává. A z ničeho nic, jeden den jsem přijel, a druhej už nenastartoval :-/ Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2011 10:13 Tak vratkou to není. Rozdělal jsem regulaci tlaku paliva, odpojil hadici kterou se přebytečný benzín vrací, profoukl, připojil jinou hadici a po zpětném namontování regulátoru zkusil nastartovat.
A? Ani ho..o :-( Nenapadá někoho ještě něco? prosím :-( Já už fakt nevím. Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 31.03.2011 06:27 takže:
Astra už jezdí. Nakonec to bylo vadným olejovým čerpadlem. Byl zadřený pístek regulátoru tlakuje oleje. To vždy po natočení motoru udělalo takový tlak že byly hydroštely takřka kamenné a nedovírali mi ventily. Je to dedukce, protože jinak bylo vše v naprostém pořádku.... |