www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 14:48

Ahoj, tak jsem dnes asi přišel na to proč nestartuje auto (Astra F X16Sz - 95). Vždy chytlo, a hned zase chcíplo uchcáním se. Dnes mi diagnostika vyblikala chybu č.25. Tak jsem koukal a u mého vstřikování (multec) je to vysoké napětí na vstřikovacím ventilu. nevíte prosím někdo co nebo jak s tím dělat popř. vyměnit? Nenapadá mě spojitost krom čidla otáček na klice.....???.....
Díky T.

Re: chyba č. 25.
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 15:03

Vysoke napeti na vstrikovacim ventilu znamena, ze je nekde preruseny obvod. Tak ze bud konektor primo na nem, nebo v ECU. Za dalsi muze byt prerusene vedeni mezi nim a ECU a v posledni rade muze byt ventil KO, ale s tim sem se jeste nesetkal.
Tak ze merit, merit a merit.

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 16:00

Ventil je ok. mám dva a dělají to oba.
Sakra... to nemám lááád! :-(

ok. dík moc.....

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 16:01

Jo hele ale ten ventil benzín dává, a právě že moc.... uchcává seto...?....

Re: chyba č. 25.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 18.03.2011 21:39

Nebo je ještě možnost, že to vysoké napětí je na něm kvůli propojení s kiným vodičem někde ve svazku. Stříká z něj benzín už ve chvíli kdy zapneš zapalování a natlakuje čerpadlo?

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 19.03.2011 10:34

Nene, benzín právě stříká až když má, ale strašnou dávku :-( a čerpadlo tlakuje....

Vodiče by taky měli bít v pohodě.....

Už vážně nevím. Co to čidlo na klice? Nemůže to být tím? Prý se toto u Opelů často stávalo. A taky řídící jednotka by moha být ko :-/

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 07:51

Klucí nevíte někdo něcooo?

Re: chyba č. 25.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 07:54

Pokud by šel do vstřikovače správný signál a stejně se to olejvalo, taky může být v háji regulátor tlaku paliva. Koukni, jestli něco jde do zpětného vedení.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:19

Jop, zkusím to hned jak vypadnu z práce. Regulátor tlaku paliva by mel být taky v pohodě, ale juknu na to.
Prosím tě, ten odtok (vratka) je na fotce horní nebo spodní přívod do sací hlavy?
A případě že by tam nic nešlo, znamená to co-o?

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:21

srry

Přílohy: S3700067.JPG (542.5KB)  
Re: chyba č. 25.
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:36

Zpatecka je bliz k predku auta. Regulator je vzdy na konci okruhu, tzn. za vstrikem. V tomhle pripade u zpatecky.

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 09:43

j, rehulátor je pod tím kulatým vehementem co držej čtyři torxi. To chápu a s tím si rady vím, ale nevím si rady co muže být špatně za tím. hadička v řiti, ucpaný aktivní uhlí...nebo,...?....

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 10:27

To jestli mi propouští palivo do vratky zjistím třeba když odpojím stávajíví vratku, místo toho napojím jinou hadičku a nechám přebytek benzínu téct do nějaké nádobky?

Re: chyba č. 25.
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 10:36

Ano. Jinak jsem si ještě vzpomněl na můj oblíbený ventil EGR. Pokud zůstane kousnutý v otevřené poloze, některé motory prostě nechytí, nebo zakuckaj a chcípnou.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 21.03.2011 11:19

To by to asi napsalo chybu EGR ventilu. Já se musím držet toho že se to uchcává. A z ničeho nic, jeden den jsem přijel, a druhej už nenastartoval :-/

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 24.03.2011 10:13

Tak vratkou to není. Rozdělal jsem regulaci tlaku paliva, odpojil hadici kterou se přebytečný benzín vrací, profoukl, připojil jinou hadici a po zpětném namontování regulátoru zkusil nastartovat.
A? Ani ho..o :-(

Nenapadá někoho ještě něco?
prosím :-( Já už fakt nevím.

Re: chyba č. 25.
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 31.03.2011 06:27

takže:
Astra už jezdí. Nakonec to bylo vadným olejovým čerpadlem. Byl zadřený pístek regulátoru tlakuje oleje. To vždy po natočení motoru udělalo takový tlak že byly hydroštely takřka kamenné a nedovírali mi ventily. Je to dedukce, protože jinak bylo vše v naprostém pořádku....



Jméno: 
Email: 
Téma: 
Připojit soubor
  • Můžete připojovat soubory následujících typů: jpg, gif, bmp, pdf
  • Soubor nesmí být větší než 600KB
  • k tomuto příspěvku může být připojeno ještě 3 soubor(ů|y)
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********    ******    **      **   *******   ******** 
 **     **  **    **   **  **  **  **     **  **    ** 
 **     **  **         **  **  **  **     **      **   
 **     **  **   ****  **  **  **   ********     **    
 **     **  **    **   **  **  **         **    **     
 **     **  **    **   **  **  **  **     **    **     
 ********    ******     ***  ***    *******     **     
Powered by Phorum.