Aktuální stránka: 1 z 3
Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2010 17:13 Ahoj, už dlouho řešimm problém. Snížil jsem Astru o 3cm a prostě mi to udělalo strašný Áčka vpředu. Nevíte jstli by šly persony z jiného auta (Opla samozřejmě) se štelovatelným odklonem na Astru F-ko? A popř jaké?
Díky T. Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2010 17:16 Zadny Opel nema stelovani odklonu kol. Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2010 17:22 :-o Já měl za to ře třeba Vecra B má....?..... Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 14.02.2010 20:23 .... TAk zase nic...
Dik Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 15.02.2010 06:39 Tome máš na pístnicích tlumičů dorazy obr.1.Staré AUDI mělo štelování odklonu spodnim kulákem obr.2,NEBER to jako radu / řemeslo braň se / ale třeba Ti někdo poradí. Přílohy: lem21067.jpg (7.7KB) meyle1160103917.jpg (21.1KB) Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 08:35 No né ten co je na obrázku, mám tam nějaký starý (vypadá jek molitanový...), ale je tam :-)
A co se kuláku týče..... no nebudu lhát že mě nenapadlo zkrátit ramena... :-o Myslíte že kdybych je o ty cca3 cm zkrátil a pak svařil vč. nějakých výstuh, že by vydržely? Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 08:53 Jaké pera jsi tam dal orig. sportovní? Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 09:59 No jak se to vezme. Podvozek je to kompletní od JOM-u (a nemůžu si na něj stěžovat) takže je origo je ale né od Opela :-)
Proč? Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 10:33 Máš to snížený o 3 nebo 4 cm. Ta dorazová guma na pístníci je v tvém případě dost důležitá, drží celou váhu předku. Pokud je načatá tak předek auta je moc dole a kola budou do A. Upraveno 1 krát. Naposledy upravil ada (16.02.2010 10:45) Přílohy: jom-pevny-a_LRG.jpg (28.5KB) 503001_LRG.jpg (4.9KB) Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 11:24 Já se vám do toho nechci motat, ale v případě, že by celou vahu auta držela ta dorazová guma, tak je tam tlumič na prd, protože to stejně směrem dolu nepropruží.
Ty dorazové gumy jsou jen k tomu, aby v připadě že vymeteš velkou díru nešly pružiný a tlumiče na dorazy. Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 12:25 Stando pokud tam jsou normální pera tak máš pravdu. Ale v případě snížení podvozku o 4 cm a níže se ta doraz. guma dostane až na utahovací matici vložky a auto prakticky nepéruje a to je vlastně ten "sportovní" podvozek. Auto se v zatáčkách ani nehne, ale bohužel se ti budou klepat kozy i na rovném asfaltu. Něco málo o tom vím opravoval jsem tlumíče různé druhy i sportovní 25 let. To obecně vše záleží na pružinách. Upraveno 1 krát. Naposledy upravil ada (16.02.2010 12:27) Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 20:09 Přiznám se že odjakživa mám stejnou představu o "dorazech" (už podle názvu...) jako Standa. Ale na drzhou stranu proč nevěřit - pak ale přichází otázka. Co Astry které mají podvozek sníženej o 6cm??? Mají tedy jen o 3 a zbytekk je jim naprd portože mají dorazy???
A fakt mě to zajímá, protože jsem z toho docela zmatenej... :-) Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 16.02.2010 20:25 Napadla mě otázka, možné hloupá ale....
Nemohlo by to být zapříčiněný třeba tím podélným silenblokem v rameni? Je blíž u čepu a kdyby byl v hájí (a myslím tím üplně páč jsem ho ještě nikdy neměnil... ) a ještě na tom podvozku, mohlo by to dělat rotiku ne???...???... Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 18.02.2010 05:17 Obrázek ukazuje polohu doraz. gumy pokud auto stojí na normální pružinách, čárky znázorňují kam se asi doraz. guma zmáčkne po snížení o 4 nebo 6cm. Na obrázku neni orig. guma tu nemám, ale je stejně dlouhá. Orig. doraz je dost mněký tak se dokáže dost zmáčknout.U doopravdy sportovních sad najdeš i doraz. gumy které jsou upraveny na to určité snížení podvozku. Přílohy: Obraz005.jpg (55.9KB) Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Lukin (IP zapsáno)
Datum: 18.02.2010 08:38 Tom> zkus nahodit foto toho auta jak ty Ačka vypadají, já dal Astru dolů o 70/50 a žádné Ačka nemám dorazy mám origo a auto předkem pruží normálně. Spíš by mě zajímal doraz na zadek, tam jsou tlumiče mekkčí ------------------------------- Astra F GSi 16V M2.8 150ps [picasaweb.google.com] - monopost gallery Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 18.02.2010 08:59 Ještě dodám: Životnost těchto "sportovních" sad / tlumič + orig. doraz / určuje z 95 procent doraz. guma. Je přeci každému jasné pokud ta guma je stále namáhána tak asi moc nevydrží. Guma se po pár tisících km rozpadne a její určitá část se nacpe do gufera tlumiče a ten začne téct. To nikoho nenapadne a svádí vše na kvalitu tlumiče, jediná rada při tomto sestavení je aspoň jednou za rok auto zvednout a zkontrolovat stav dorazů. Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 18.02.2010 12:57 No ty "voe"...... Tak teď už jsem úplně v pr..... :-D
Já tam vživotě takovou gumu neměl :-) Jediný co tam je za doraz je taková rádobi molitanová vycpávka...... A jestli je tam taová guma normálně, pak si už vážně nedokážu představit jak se dá auto sníži o takovej ranec jako je 7cm :-D V tomhle případě (jestli nejsem úplnej blb) se zasekne tlumič o doraz a auto prostě nemůže jít níž. A hlavně kdyby tam ta guma byla a držela auto nahoře, zákonitě to nemůže mít nic společnýho s tím že mám kola do "A"... =AUTO DRŽÍ VÍC NAHOŘE A RAMENA SE NEMAJÍ ŠANCi DOSTAT DO TOLIK VYHNUTÉ POLOHY (vodoroné) ABY TO S KOLAMA NĚCO UDĚLALO... Takže tohle s gumou bude spíš opačný problém... A nebo prpostě nechápu jak to myslíš...... Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: Tom (IP zapsáno)
Datum: 18.02.2010 13:09 Ještě něco.
Snažím se pochopit tu Tvou fotku s metrem (Ado...). Mám ji chápat tak, že jsi tlumič zasunul tolik, aby to simulovalo "klasicky" posazené auto na zemi a názorně ukázal že když se tlumič zkrátí o 4/6cm, opírá se guma o tu matici co drží patronu tlumiče?...?.... pak je to ale to co jsem říkal Psal) v předchozí zprávě :-) a pro kola je to jedině dobře že se to nezpustí tak dolů tím pádem by A-čka nastat neměli... + to samozřejmě nepéruje......(dolů) Re: Persony na Astru z jiného Opla?
Autor: D.J. (IP zapsáno)
Datum: 18.02.2010 15:27 Nechci zbytečně vířit debatu, ale nebude jediný zádrhel v tom, že ten podvozek jak píšeš je tak nějak z jiného auta než Opel (tvůj příspěvek ze 16.2.) ? Na jaké auto to vlastně původně mělo být ?
Aktuální stránka: 1 z 3
|