Topení
Autor: lifter (IP zapsáno)
Datum: 20.09.2010 05:03 Zdravim,
mám astru F 1.6 8V a mám problémy s topením jednou funguje jednou ne, přesně jak je uvedeno tady [www.opelastra.cz] ani me to netrapilo používal jsem metodu zapnuteho topení před nastartovaním jenže ani to už občas nezabere. Tak jsem se rozhodl to řešit nechci v zimě mrznout cestou do práce s práce. Nevíte čím by to mohlo doopravdy být? V tom tématu každý píše něco jinyho Díky za rady Re: Topení
Autor: Petr A-C C14NZ (IP zapsáno)
Datum: 20.09.2010 07:26 No a mas teda topeni prutokove nebo tam mas ten ventil. V tom tematu co jsi sem dal odkaz je vse popsano. Re: Topení
Autor: lifter (IP zapsáno)
Datum: 20.09.2010 18:33 Zítra se podívám a napíšu Re: Topení
Autor: sr71 (IP zapsáno)
Datum: 20.09.2010 18:47 no jestli máš motor X16SZR jako já tak tam budeš mít ventil, v tom případě zkus rozpojit hadičku která do něj vede (jakoby pod čelním sklem by měla být na hadičce gumová spojka, tam to rozpoj) a pak vyzkoušej jestli topení funguje, je to divný, ale mě to pomohlo Re: Topení
Autor: lifter (IP zapsáno)
Datum: 20.09.2010 19:16 Jo mam X16SZR zkusím to. Díky Re: Topení
Autor: lifter (IP zapsáno)
Datum: 22.09.2010 18:26 Rozpojil jsem ji a zatim to funguje. Díky Re: Topení
Autor: sr71 (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2010 14:33 by mě zajímalo jak ten ventil teda funguje, když vše funguje jak má i při odpojeném podtlakovém ovládání, podle všeho i při popisované závadě ventil nějak funkční bude - je schopen zavřít a otevřít vodu do radiator Re: Topení
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 24.09.2010 18:25 Není. Už to tady i někdo psal, že vzduch se míchá pouze klapkou. Ten ventil se zavře v případě, že je ovládání teploty otočeno na max do modré, aby do topení nešla teplá voda vůbec a zvýšila se účinnost chlazení. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: Topení
Autor: sr71 (IP zapsáno)
Datum: 26.09.2010 18:16 jeětě když jsme u toho topení - jak jsou v palubní desce ty průduchy pro ofukování č. skla, tak dva krajní vpravo před spolujezdcem mě nějak míň foukají (nad nimi trvá výrazně déle než se sklo odmlží), zajímalo by mě, jak je tam ten rozvod vzduchu udělaný, jak se k tomu dostat a kde to může být ucpaný - nemáte někdo zkušenost? |