www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Jdi na stránku: Předchozí12345Následující
Aktuální stránka: 4 z 5
Re: Jakou značku těsnění
Autor: Ivan C20NE -> 20NE (IP zapsáno)
Datum: 10.11.2005 11:32

A kdybych je místo konstantního úhlu dotahoval na konst. moment, tak by to mělo být v poho, ne ? 25 N/m 50N/m ... +-100N/m

Re: Jakou značku těsnění
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 10.11.2005 12:51

A ted te jde o princip, nebo nemas cca 800 Kc na novou sadu sroubu???

Re: Jakou značku těsnění
Autor: Ivan C20NE -> 20NE (IP zapsáno)
Datum: 10.11.2005 13:00

Mám, ale připadá mi to zbytečný. Za 800 se můžeš opít, zaplatit si levnou ženskou, můžeš je prohrát v ruletě...

Jde o princip :-) :-)

Re: Jakou značku těsnění
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 10.11.2005 13:12

Ivane ja nevim jak ty, ale kdyz neznam historii motoru (nedej boze stari), tak si radsi tech 800Kc priplatim prave proto, abych moh jit bezstarostne zachlastat s levnou zenskou pri hre rulety a nepremyslet nad tim, kdy me to tesneni znova foukne jen proto, ze jeden sroub mel urezlej zavit, nebo si spatne sed. O poskozeni bloku radeji ani nemluvim. Panjatno?? :-) :-)

Re: Jakou značku těsnění
Autor: Ivan C20NE -> 20NE (IP zapsáno)
Datum: 10.11.2005 13:29

No dobrá... :-)

Re: Jakou značku těsnění
Autor: TycoonX (IP zapsáno)
Datum: 24.11.2009 17:09

ja idem skusit Victor Reinz..cena rovnaká ako elring..ale majú ho na sklade..

šróby na halvu sa nemenia "z princípu " alebo koli zlemu sadnutiu grinning smiley

tieto sroby su najviac namahane , a ako vieme (mechanici,strojari) zelezo ma urcitu medzu pruznosti,plastickej deformacie ai. ako su sroby rokmi namahane tak tato medza sa posuva stale nizsie ..ked srob povolujete pri zhadzovani hlavy tak sa mechanicky velmi namáha, a pir utahovaní ešte viac..takže može dojst k jeho prasknutiu a naslednemu zlomeniu pripadne uvolneniu, a o mesiac ho mozte menit..takze zase hlava dole, nove tesnenie atd smiling smiley

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Tomm (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2010 09:15

Dobrý den. Prosím poradí mi někdo? Před 4mi měsící se mi potkal motor X17DTL- přeskočil rozvodový řemen vlivem špatné kladky.

Motor opravily v servisu po týdnu jim volám jestli se mám stavit na dotažení hlavy - prý to není potřeba?! Šrouby hlavy dávaly původní - prý se mají měnit??Auto jezdilo v pořádku 4 měsíce.

Ted jsem zjistil, že mi spod hlavy přes těsnění začíná vzlínat olej ven celý bok trochu zatečený! zatím to jen prosakuje do vody to nejde olej je taky čistý.

V servise mě řekli, že hlavu srovnávali a vše bylo v pořádku. Prý je to tím, že je prohnutý ten železný blok motoru! Hlavu mě dotáhli a evidentně to proskaování přestalo jen to vzlíná tím, jak je asi nasáklé to těsnění pod hlavou...
A teď fakt nevím co si o tom mám myslet? prý budu potřebovat nový motor! nebo původní vytáhnout ven a ten železný blok srovnat?? ŽE JE TO TÍM, JAK TEN MOTOR DOSTAL RANU PŘI POTKÁNÍ!?

Co Vy na to? Chtěl bych znát vaše názory jetli fakt jiný motor z vraku za baj voko 5tis (co mám nabítky) ten dát na GO a přehodit ho nebo dát druhé těsnění nové šrouby a...

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: PetrF (IP zapsáno)
Datum: 10.04.2010 21:11

Zajímavé je, že to nekontrolovali před tou opravou a dali to dokupy a najednou vědí, že je křivej blok??? hmmmm divné...

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Tomm (IP zapsáno)
Datum: 12.04.2010 14:04

Auto jede v utery ke kamošovi prý se mu to taky nezdá! každopádně hlava byla zbroušená již min 2x a dle jeho vyjádření mu je divný, že těsnění má pouze 1 zub! Další je mu divný, že nedaly nové šrouby na hlavu... No uvidíme co s tím když se vymění těsnění za originální + se změří jaká by měla být výška toho těsnění + nové šrouby a uvidíme co to udělá...

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Bobb (IP zapsáno)
Datum: 13.04.2010 07:12

Ahoj, prosím tě musí se koupit celá sada pístních kroužků, nebo se dají sehnat jen ty stírací? - mě to žere olej až to hází na 5. dveře, nedej bůh když podřadím do vysokejch otáček a brzdím motorem... :-D

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 13.04.2010 23:51

Pokud se jedná o X17DTL věčinou je za velkou spotřebou oleje špatné těsnění dříků ventilů. kdyby byly KO stírací kroužky tak je snad jasný že se vymění i ty pístní ne!? A auto by bylo horší jak petry!

.



Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95


Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-)

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 14.04.2010 04:50

Bobb: Pokud Ti to kouří krásně smoking smiley modře, tak budou špatná gufera na ventilech.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 18.11.2010 10:55

chci se zeptat. vymenil sem tesneni pod hlavou a na drikach ventilu. Dal sem to dohromady nikde mi to netece ale kouri jako pr... kdyz sem vyndal svíčky tak 2 byly uplne od oleje. Kudy to tam muze tect nebo cim by to mohlo byt diky moc za rady nevim co s tim. kadett 1,6NZ

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 18.11.2010 12:03

Jestli jsi nepoužil při nasazování nových gufer na ventilech ochranný návlek na ventil, tak jsi mohl při protlačování dříku ventilu poškodit břit gufera. Změř si tlaky ve válcích a pak ti asi nezbyde nic jiného než motor znova rozebrat, pokud to teče přes ventily bude vidět jak jsou mastné. V opačném případě už zbývají jedině kroužky, ale přes ty většinou nebývá spotřeba tak vysoká aby to nějak vydatně mastilo svíčky.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriiras (IP zapsáno)
Datum: 18.11.2010 13:53

Navlek sem nepouzival tak je to mozne ze to bude tim. Kde se da sehnat nebo cim se da nahradit?? Tlaky sem nemeril, nevim jak na to. S tim bych musel asi nekam do servisu ne?? zkusim to sundat a uvidim kde to bude mastny.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 19.11.2010 10:44

místo návleku stačí obtočit 1x konec ventilu s drážkou elektrikářskou elastickou izolační páskou tak aby tam nebyla ta ostrá hrana na pojišťovací půlměsíčky. přístroj na tlaky levně koupíš třeba tady [www.uni-max.cz] ale jinak ho má téměř každý drobný opravář

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2010 16:47

tak sem predelal ty gufera a vetsina z nich byly fakt poskozeny. Ted sem to delal jak si psal ale kdyz sem to nastartoval tak ze zacatku je to v pohode zadnej dym. ale po zahrati motoru to zacne kourit vic a chod motoru neni uplne pravidelnej. cim by to mohlo byt?? Svičky? nebo spatny spalovani?? diky

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 27.11.2010 18:32

Jde o to, jestli to kouření v tomto počasí není jen pára.

Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost
Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost
Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost
Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 28.11.2010 17:47

no pocasim to nebude. zkousel sem to v garazi.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Gizmo_CZ (IP zapsáno)
Datum: 28.11.2010 19:24

Možná to máš celý zapráskaný tím olejem. pořádně bych to projel...

.



Opel Astra F Caravan X17DTL r.v.95


Promiň jsem "chudší duchem" pomalu mě to myslí. :-)

Jdi na stránku: Předchozí12345Následující
Aktuální stránka: 4 z 5


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 ********  ********  **     **  **     **  **    ** 
 **    **  **         **   **    **   **   ***   ** 
     **    **          ** **      ** **    ****  ** 
    **     ******       ***        ***     ** ** ** 
   **      **          ** **      ** **    **  **** 
   **      **         **   **    **   **   **   *** 
   **      **        **     **  **     **  **    ** 
Powered by Phorum.