www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
2. Motor :  Technická poradna   převodovka, vstřikování, palivová soustava, náplně, výfuk  
Jdi na stránku: Předchozí12345
Aktuální stránka: 5 z 5
Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 11:17

tak sem to projel. ze začátku to skákalo na nižších otáčkách ale když sem sešteloval rozdelovač tak se vše srovnalo. Ale zda se mi že to pořád dost kouří. Při vyšších otáčkách cca 3,5-4tis se do toho bílého kouře jde ještě i kouř tmavý. Hadice byli natlakovaný.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 11:31

¨Modrá barva kouře znamená gufera na vent. jsou v háji,černa - asi moc bohatá směs.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 13:15

Jestli se hodně tlakují hadice chladící soustavy, tak je to špatně a nejpíš bude chyba v těsnění pod hlavou nebo v samotné hlavě. Jak je na tom chladící kapalina, neztrácí se náhodou? Není mastná?

Předpokládám, že když si měl hlavu dole, tak si dával nové těsnění.

-------------------------------------------------------
'86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE)
'88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE)
'00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT)

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 14:53

gufera sem ted menil 2x za sebou. poprve sem poskodil brit a teklo to tam hrozne. podruhy sem to udělal jak mi zde radily a nasadil sem to pres lepenku ale asi zase spatne. da se nekde sehnat ten navlek na ventyl abych je neposkodil?? konrtoloval sem olej a po ujeti cca100km mi klesl na rysce o 0,5cm. svicky sou trochu od oleje ale jen na konci zavitu. uz fakt nevim co s tim.confused smiley jeste sem si vsimnul ze na hlave mam vydloublej kus zeleza ale to by mohlo spis za nafoukly hadice a ne za olej

Přílohy: Obraz0186.jpg (240.3KB)  
Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 15:09

Skoro bych rek, ze to zere olej pres krouzky.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 17:14

tesneni sem menil. A da se to nejak zjistit jestli je to pres krouzky??

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: m.artty (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 19:03

Ta hlava je dost vyžraná a myslím, že by to i mohl být ten problém s tlakováním hadic. Jen si teď úplně nevybavuju, jestli to vyžrané je kanál chaldící kapaliny, ale asi jo.

-------------------------------------------------------
'86 Opel Kadett GLS 5 dv. hatchback (C18NE)
'88 Opel Kadett GSI cabrio (C20NE)
'00 Opel Omega 2,5 TD (X25DT)

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 30.11.2010 21:36

jo je to od chladici kapaliny ale u te sem si zrovna nejake zmeny nevsim ale je to mozny ze to bude tim. spis me vic trapi vecna ztrata oleje.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: blbounek (IP zapsáno)
Datum: 01.12.2010 09:32

Pokud by to bralo přes kroužky tak bys měl špatné tlaky, ale jestli máš hlavu dole tak nevím jak to změřit.... jedině specializovaný servis na go motorů, ale to je možná jednodušší tam tu hlavu na zkoušku dát...

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 01.12.2010 11:16

Co jsou to spatne tlaky? Spotreba oleje pres krouzky nemusi nutne znamenat vyrazne spatne tlaky. A u C16NZ, ktery jeste nikdo negeneralkoval, je tenhle problem dost casty.

Pokud mas hlavu dole, schod i vanu a jeden pist vyndej. Uvidis, ze budou krouzky prepeceny, minimalne ten spodni-skladany. Sada krouzku na 4 valce vyjde na cca 1200kc a pokud je hlava a vana dole, je to prace na 2 hodky.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: blbounek (IP zapsáno)
Datum: 01.12.2010 11:36

Špatné tlaky jsou podle mě pod 9b (pro C16NZ). Stando a nepotřebuješ náhodou na vsunutí pístu do válce nějaký spešl nástroj na stlačení kroužku?

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 01.12.2010 11:50

Ja na to opravdu zadny nastroj nepotrebuju. Staci mi mensi sroubovak a sikovny ruce.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 02.12.2010 09:44

hlavu dole nemam mam to vsechno pohromade. Necham zmerit tlaky a pak uvidim jak to dopadne.

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: blbounek (IP zapsáno)
Datum: 02.12.2010 10:43

Ja mel vzdycky za to ze pokud uz to bere olej pres krouzky tak by to melo byt znat na tlacich...Jeste se te zeptam,pokud by to melo byt v tomto stavu, je uz to citelne na vykonu?

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 02.12.2010 10:47

Ta tvá hlava je podle mého názoru k nepoužití eye rolling smiley. Sežen jinou , nebo se zeptej co stojí oprava / vyvaření /a podle ceny se rozhodni co dál. Pokud si to auto chceš nechat tak dej na Standu a dej tam nové kroužky a hlavně si to nech poskládat od někoho kdo to zná.drinking smiley Ps. stírací krouž. jsou třeba popraskané ,nebo zapečené, ale těsnící jsou třeba " OK ".



Upraveno 2 krát. Naposledy upravil ada (02.12.2010 10:54)

Přílohy: Obraz0186.jpg (240.3KB)  
Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: ada (IP zapsáno)
Datum: 02.12.2010 11:11

Co má ten motor vlastně najeto? confused smiley Ps. Vše co netěsní - vent. kroužky je znát na výkonu motoru, ale po ujetí xx tisíc je to normální.



Upraveno 2 krát. Naposledy upravil ada (02.12.2010 11:25)

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 02.12.2010 16:10

jezdi to dobre a zadnou ztratu vykonu sem nezaznamenal. Necham zmerit ty tlaky a dam vedet jak to dopadlo. a kolik to ma najeto to fakt nevim ale ja s tim jezdim 6 let a najezdil sem tak 170tis. hlavu prej nejde zavarit ze by se to zkroutilo ale mohl bych mit za 1000,- s ventilama bez hydrostosu. je to hodne nebo malo?

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: jiriras (IP zapsáno)
Datum: 06.11.2012 19:55

Zdravim Muj Kadett E C16NZ uz temeř dva roky stoji nepojizdne a ješte jsem ho neopravil tak sem se rozhod ho dat dohromady a chtel sem se zeptat co je vse udelat. Žral mi olej a ve finale se uvolnila vodni pumpa a prestalo to ject uplne. Rozhodl sem se, ze pretesnim cely motor a vymenim i pistni krouzky abych uz mel klid s papanim oleje. Potrebuju tesneni: pod hlavu, ventil. viko, vyfuk, sani, olejovou vanu, pak gufera na ventily a pistni krouzky je to vsechno? a s temi krouzky koukal sem ze maji dve velikosti sirsi a originalni tak nevim jake použít. diky za rady a pripominky

Re: Výměna těsnění pod hlavou
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 06.11.2012 20:35

Kdyz uz budes tohle vsechno delat, vymenil bych i ojnicni loziska (šály). Vetsinou staci jen na ojnicich, hlavni byvaji v pohode. Stejne je budes vyndavat, tak uvidis, jestli jsou v poradku.
Co se krouzku tyka, tak kup standartni velikost. Vetsi se davaji jen v pripade, ze delas vybrus.
Pokud tohle vsechno udelas, ten motor uz Te prezije... Hodne stesti.

Jdi na stránku: Předchozí12345
Aktuální stránka: 5 z 5


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Připojit soubor
  • Můžete připojovat soubory následujících typů: jpg, gif, bmp, pdf
  • Soubor nesmí být větší než 600KB
  • k tomuto příspěvku může být připojeno ještě 3 soubor(ů|y)
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **    **  ********   **        **     **   *******  
  **  **   **     **  **        **     **  **     ** 
   ****    **     **  **        **     **  **     ** 
    **     **     **  **        **     **   ******** 
    **     **     **  **         **   **          ** 
    **     **     **  **          ** **    **     ** 
    **     ********   ********     ***      *******  
Powered by Phorum.