Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Brouček (IP zapsáno)
Datum: 20.12.2011 13:28 Změř dobíjení,případně vyndej altík,zkontroluj,vyměn uhlíky,atd atd Zdraví Brouček Vectra A sedan C25XE modrá metalíza - minulost Vectra C sedan Z18XE zelená metalíza - součastnost Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Marty (IP zapsáno)
Datum: 20.12.2011 14:39 Jenže teď mi na servisu řekli, že se nedá nic konkrétního vyměnovat. Že se prý musí vyměnit rovnou celej altík, protože je tam nějakej ten zkurvenej můstek, díky kterýmu to musí celý ven, a novej dovnitř. Novej altík komplet 10 200. Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Brouček (IP zapsáno)
Datum: 20.12.2011 15:20 pro servis je jednoduší vyměnit celek,ale lze vyměnit i jednotlivé díly. Zdraví Brouček Vectra A sedan C25XE modrá metalíza - minulost Vectra C sedan Z18XE zelená metalíza - součastnost Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Marty (IP zapsáno)
Datum: 20.12.2011 15:54 Jasně, to je mi jasný. Ale jen mi jde o to, jestli se to dá fakt nějak vyndat a zvlášt vyměnit nějaký jednotlivý položky. Oni mi tvrdí , že ne. Ale já si myslim, že je p...., abych dal 10tku za celej novej altík. Nemůže bejt jen špatný ukostření nebo tak něco ? Upraveno 1 krát. Naposledy upravil Brouček (20.12.2011 15:59) Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 20.12.2011 19:59 Špatný může být ledacos, ale to odsud těžko někdo změříme. Pořád nevím, jestli je to Isuzu, nebo němec motor. Ale i na Isuzu to normálně repasuju, nejčastěji z dílů HC cargo. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Marty (IP zapsáno)
Datum: 21.12.2011 09:18 Je to Isuzu motor.
Jde mi o to, jestli se dá altík vyndat a jednotlivé části z něj měnit. Jak jsem psal už předtím, v servisu mi řekli, že tpo chce celej novej. Ale ani to nevytáhli a nekoukli se na to. Někde na netu jsem se dočetl, že lze vyměnit uhlíky, nebo nějaké další věci. Protože se mi nechce dávat 11 papírů za novej, když tam můžou bejt špatný jen uhlíky, a to je otázka pár stovek. Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Vendys (IP zapsáno)
Datum: 21.12.2011 10:00 Jak jsem už psal, jde to. Běžně v nich měním jak diodové mosty, tak regulátory. Kadett E GSI 3dv. C20NE červený - minulost Vectra A sedan C20NE vínová metal. - minulost Vectra B kombi X25XE zelená metal. - minulost Corsa C sport 3dv. Z17DTH červená Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: VECTRA (IP zapsáno)
Datum: 01.06.2012 11:23 OPELVECTRA 2.0 DI
HELLO KDYZ ZAPNU ZAPALOVANI TAK KONTROLKA NABIJENI NESVITI ALE JE FUNKCNI KDYZ PRIDAM PLYN TAK SE LEHCE ROSVITI APAK ZHASNE A PRI VYSSICH OTACJACH SVITI TIM NENABIJIASI BUD DIODY NEBO NEVIM CO DIK ZA INFO Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Vojta Ledvina (IP zapsáno)
Datum: 10.07.2015 18:37 Dobrý večer,
mám astru f 1997 caravan 1.6i 55kw. Alteernátor přestal dobíjet a také otáčkoměr, kontrolka baterie, ukazatel paliva a teploty motoru přestaly fungovat. Po výměně alternátoru se baterie dobijí, ale zbytek zůstal při starém... nevíte v čem by mohl být problém? Děkuji Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Vita (IP zapsáno)
Datum: 12.05.2016 18:36 Zdravím chci se zeptat jak zjistit zda my dobíjí auto opl1.7TDI může někdo poradit Re: dobíjení / alternátor / otáčkoměr
Autor: Astrák (IP zapsáno)
Datum: 13.05.2016 12:36 Nastartovat s nabitým akumulátorem a měřit napětí s vyplými všemi el. spotřebiči, pak se zaplými světly, a nakonec se všemi spotřebiči. Očekávané napětí je 14-14,5V. Čím míň tím hůř dobíjí, jestli rožneš jen světla a máš hned 13,5V, tak to je už o ničem, to pak trvale jezdíš s polovybitou aku a ta tím trpí. S otáčkami motoru by se mělo napětí měnit minimálně. |