www.kadett.cz    www.opelastra.cz
Než zadáte dotaz do technické poradny, ujistěte se, že jste si přečetli FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY.

* Toto fórum slouží jako technická poradna pro vozy OPEL, pro jiné příspěvky použijte debatu.
* Než se na něco zeptáte, projděte si návody a články na stránkách, nebo použijte vyhledávání tady ve fóru! Spousta problémů se zde už několikrát řešilo.
* Uvádějte u příspěvků typ auta (Astra, Kadett) a označení motoru (C16NZ,C20NE, atd...).
* Adminem tohoto fóra je Standa. Moderátoři: Brouček, Vendys.
3. Elektrika :  Technická poradna   ECU, osvětlení, přístrojová deska, čidla 
Aktuální stránka: 5 z 31
Centrál...
Autor: Alex (IP zapsáno)
Datum: 23.02.2006 08:56

Zdravím všechny, nedávno jsem se zařadil mezi vyvolené stáje Opel s Astra G 1.4/16V smiling smiley Mám několik problémů, nefunkční druhé klíčky dálkového ovládání, kazetový přehrávač, nevím kolik má objem nádrž a nějak to asi žere a asi dost smrdí pilový filtr smiling smiley. Dálkáč jsem rozebral, zjistil v cínu uvolněné uložení baterie, zaletoval, přeměřil (bez zatížení) baterii (3.1V) vrátil vše zpět, LEDka zablikala, auto se neotevřelo. Zkontroluji ještě baterii se zatížením, ale moc tomu nevěřím. Ví někdo jak komunikuje, dálkové otevírání vozu s autem, nesmazal jsem vyjmutím baterie na delší dobu nějaké údaje z EEPROM? jestli tam nějaká je? LED na klíčkách při stisku zabliká, není potřeba oproti druhým klíčkům nějak dálkové ovládání spárovat? Díky předem za případné nápady pro řešení. V nejhorším to budu otvírat ručně.....smiling smiley Alex.... (PS:...ten objemek nádrže u motoru x14xe by někdo nevěděla???)

Re: Centrál...
Autor: Svaťa X18XE1 (IP zapsáno)
Datum: 23.02.2006 14:13

V tématu DO bylo posáno, jak DO znovu aktivovat. Pokud to nenajdeš nebo nemáš návod, popíšu Ti to znovu

Re: Centrál...
Autor: Bali: (IP zapsáno)
Datum: 23.02.2006 14:36

Ahoj, mam ten samy problem.... popis to prosim znovu. Ja mel dva dalkace... Fungovali oba dva. Jeden jsem pouzival stale... dalsi jsem pouzil az kdyz jsem tamten ztratil.... avsak nefungoval, i kdyz blika.

Re: Centrál...
Autor: Celerak (IP zapsáno)
Datum: 23.02.2006 17:41

můj alarm ( dodatečně montovaný) po vytáhnutí klíčků ze zapalování dvakrát zabliká LED dioda v autě, že čeká na signál ze dvou ovladačů. dle manuálu se dá nastavit na který ovladač má reagovat, jestli jen na jeden nebo oba dva. zkuste si najít co máte za alarm a zkusit najít manuál,třeba by pomohlo.. smiling smiley

Re: Centrál...
Autor: Alex XE14X (IP zapsáno)
Datum: 24.02.2006 11:28

zdraví opět úspěšný vlastník dvou orig OPEL DO k Astře G. příspěvěk na téma DO je v tématu "DO Astra G" od Friga ze dne 5.8.2005.
Pro aktivaci DO jsem podle toho tématu klíče zasunul do zapalování, zapnul počkal více než 30s zmáčknul jedno z tlačítek, po chvilce pak tl. odemknout a zamknout. Vylezl jsem z auta. Zkusil zamknou a NIC! 2@#$%<<""
Nasral sem se !!!, vlezl jsem do auta zapnul klíček znovu, bez čekání jsem začal "zběsile" mačkat po různu tlačítka na otvírání a zavírání i obě "tlačítka současně". Náhle se auto samo zamklo !? pak jsem ho už odemkl !? Vylezl jsem ven, zavřel dveře a v klidu zamkl a odemkl na dálku.
Špatně jsem pochopil slovosled "Jednorázovým odemknutím a zamknutím", což přeloženo pro inteligenty jako já, znamená " současným stiskem tlačítek odemknout + zamknout" docílíme uložení sekvence.... takže asi tak!
Tak ať se též zadaří ........kurxa! smiling smiley

Re: Centrál...
Autor: Davo (IP zapsáno)
Datum: 17.03.2006 10:55

Ahojte, zajímalo by mě, jestli mají všechny AstryF od výroby "dvoupolohový" centrál. Já mám jenom jednu polohu a když stáhnu okno a zamknu auto, tak kolíčkem zevnitř auto otevřu. Díky

centrál
Autor: Thorb (IP zapsáno)
Datum: 23.03.2006 15:49

Ahojky. Mám problém s centrálem u Kadeta 1,6E. Při odemykání mi u centrálu přestalo fungovat odemykání levých zadních dveří. Když ale na servo v těch dveřích připojím napětí, tak funguje. Takže to bude asi v kabelech nebo v řídící jednotce. Jenže mám ten problém, že řídící jednotku nemůžu najít. Poradí mi někdo, kde ji mám hledat? Díky.

Re: centrál
Autor: Oplík C18NZ (IP zapsáno)
Datum: 23.03.2006 20:10

Řídící jednotka centrálu je v pravém předním dolním rohu (pod palubkou), sundáš plastový kryt na boku, pod ním je řídící jednotka motoru a když jí vysuneš, tak pod ní najdeš to co hledáš. smiling smiley Alespoň já to takhle mám. smiling smiley

centrál
Autor: Thorb (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2006 11:57

Ahojky. Přestalo mi fungovat centrální zamykání u kadeta 1,6 (pětidvéřový).
Ve schématu jsem našel, že je centrál jištěný pojistkou F20. Marně jsem ji hledal po celým autě, ale nemůžu ji najít. Je mezi vámi někdo, kdo ví kde je?
Díky.



Příspěvek upraven (28. 04. 2006 13:59)

Re: centrál
Autor: Kyslik (IP zapsáno)
Datum: 28.04.2006 12:13

Zezadu pojistkovky. Musíš ji buď vyndat, nebo tam šáhnout zezadu (což by šlo špatně)...

Re: centrál
Autor: Thorb (IP zapsáno)
Datum: 29.04.2006 16:57

Díky za radu. Nasoukal jsem se pod volant a opravdu jsem tam jednu pojistku našel, bohužel byla v pořádku. Takže jestlije to ta od centrálu, tak bude chyba asi někde jinde. Chtěl bych se ale zeptat. Našel jsem tam vzadu ještě dvě relátka. Nevíš náhodou na co jsou?

Re: centrál
Autor: konyček (IP zapsáno)
Datum: 02.05.2006 18:50

ahojky mam daewoo racer GSI 94rv 5dver. a mam tam central a chcel by som sa spytat ci sa to da skombinovat s centalnym od Jablotronu 306 Clik dialkove je k tomu a aj alarm a este mam otazku ci sa da namontovat Construkt (uzamknutie richlostni paky)dakujem.

Řídící jednotka
Autor: Leoš (IP zapsáno)
Datum: 11.05.2006 11:53

Ahoj. Kamarádka má kadetta 1.6 r.v.91 a přestala ji fungovat řídící jednotka.
Nevím ani typ, ale chci se jen zeptat, které řídící jednotky do tohoto typu auta lze namontovat. Jestli je to jedno či nikoliv. Volal jsem na vrakoviště do Mohelna a tam mi řekli, že nějaké jednotky mají, tak potřebuji vědět, kterou jednotku si od nich mám dovézt. Díky

Re: Řídící jednotka
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 11.05.2006 11:57

No patrne ECU pro C16NZ, pripadne LZ, ne?..:-)
Mozna Te na vrakarne budou tvrdit, ze na stejny motor je vic druhu a ze to nejde kombinovat, tak je to blbost.

Re: Řídící jednotka
Autor: vrabi (IP zapsáno)
Datum: 11.05.2006 13:01

stačí sundat kryt jednotky a přečíst si na ní na štítku typ (např. WO), pak kup stejnou jednotku, zkoušet kombinovat většinou nemá cenu, auto pak v lepším případě kucká, na 1,6 je jednotek dost a tak kup tu co tam byla, možná by to ale chtělo zapátrat proč ta původní jednotka vlastně umřela

Re: Řídící jednotka
Autor: Standa (IP zapsáno)
Datum: 11.05.2006 13:05

To ze je vic druhu ECU pro stejny motor je jen tim, ze Opel prubezne updatoval SW v ECU, nicmene hodnoty cidel zustaly stejny a parametry motoru taky. Tak ze tam pasne jakakoliv ECU pro ten typ motoru.
Nicmene abys mel klidny spani ze si pro to udelal vsechno, zarid se podle vrabiho.

Re: Řídící jednotka
Autor: Leoš (IP zapsáno)
Datum: 11.05.2006 15:09

Jo, díky. Zkusim. Jen nevim, jak mám pátrat po tom, přoč vlastně ta stará odešla..

Oprava dálkového ovladače centrálu
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 18.05.2006 08:10

Pro ty kdo mají podobný problém...
koupil jsem starší Astru G s dálkou k centrálu. Po dvou dnech ale centrál přestal fungovat...poradili mi, abych dal klíček do spínací skříňky, zapmnul zapalování a zmáčkl tlačítko na klíčku, Zmky cvakly, a klíček se znovu nakódoval. Ale drželo to zase tak půl dne a pak zas nic... myslel jsem si, že vyměním baterku v klíčku a bude... bylo sice divný, že při pokusu o otevření dálkou dioda na klíčku bliká, ale zámky nereagujou... myslel jsem, že baterka už je slabá a stačí na diodu ale ne na přenos signálu... po otevření ovladače jsem ale zjistil, že držáček baterky je odpadlý od tištěného spoje a je z druhé strany podložený složeným papírkem, aby měl kontakt, což zřejmě nefungovalo spolehlivě a baterka neměla dobrý kontakt se spojem. Jsem šťoural a radioamatér, pájka je moje dobrá známá, dal jsem na ní tenkou smyčku a dal se do opravy. Tištěný spoj je třeba vyndat z klíčku, aby se k němu mohlo. Z držáku pak vyndat baterku a zasunout držák do dírek ve spoji, kam patří. Pájet je třeba opatrně, na jedné straně to jde dobře, ale druhá strana je schovaná, chce to pevné nervy a přesnou ruku, mohla by se vypájet nějaká součástka co je blízko a to by nebylo dobré. Pájet je třeba krátce, s kalafunou, raději jen pokud máte s pájením drobných elektronických součástek zkušenosti, jinak raději svěřit kamarádovi radioamatérovi, co FAKT umí s pájkou. Ovladač stojí kolem 1500, tak aby pájka nebyla to poslední, co uvidí smiling smiley
Po vložení baterky a složení klíčku se už závada neopakovala a teď si užívám otvírání auta na dálku jako machr smiling smiley

Re: Oprava dálkového ovladače centrálu
Autor: Martin (IP zapsáno)
Datum: 18.05.2006 13:54

To je normální postup výměny baterie doma. V serisu za to chtějí majlant a v prodejně baterek stojí nová asi 30Kč. Pokud máte zkušenosti s pájením a tu správnou pájku se správným hrotem a správnou pájecí pastu, tak za 10 minut není skutečně co dělat. ;-)

Re: Oprava dálkového ovladače centrálu
Autor: Vašek (IP zapsáno)
Datum: 18.05.2006 20:38

jojo, asi za pět minut smiling smiley

Aktuální stránka: 5 z 31


Jméno: 
Email: 
Téma: 
Smileys
...
(loading smileys)
Spam prevence:
Prosím, opište tento kód. Toto opatření slouží k blokování automatických robotů, které vkládají spam (nevyžádané reklamy).
 **     **  **    **  **     **  ********  ********  
  **   **   ***   **  ***   ***  **        **     ** 
   ** **    ****  **  **** ****  **        **     ** 
    ***     ** ** **  ** *** **  ******    **     ** 
   ** **    **  ****  **     **  **        **     ** 
  **   **   **   ***  **     **  **        **     ** 
 **     **  **    **  **     **  ********  ********  
Powered by Phorum.